הבלוג של רוית

נעים מאוד. זה הבלוג שלי

אז אחרי מחשבה רבה, ושנים של ניסיון בתחום ומעבר למידע המקצועי והפרקטי שאני שמחה לחלוק עמכם באתר שלי, חשבתי לנסות ולתת ערך מוסף למבקרים בו, ללקוחות הקיימים ולאלו שעוד יבואו, אולי אפשר לקרוא לזה פן אישי יותר למקצוע שלי, ולסיפורים האישיים שמאחוריו. כל יום עבודה שלי נפתח בציפייה רבה לעבודה שהוא יביא איתו, לאנשים ומטופלים שאני עומדת לפגוש. את הוותיקים יותר, את החדשים את המהססים ואת המשקיענים.
מאחורי כל יום כזה יש סיפור, מאחורי כל מטופל כזה יש שגרת חיים שהביאה אותו אלי. אם אני מסכלת אחורה על רשימת המטופלים והמטופלות שליוויתי לאורך השנים אני יכולה ממש לחלק אותם לקבוצות.

למשל, יש כאלו שהחליטו לקחת את עצמם בידיים, יש כאלו שהרפואה הקונבנציונלית כבר דופקת להם על חלון המציאות ומדליקה להם נורות אזהרה. יש כאלו שנסחפים עם טרנדים, ויש את אלו שבאים ומבקשים "תתקני אותי" (אבל גם על זה נדבר) ויש כאלו שנולדו לתוך זה וזהו פשוט אורח החיים שלהם, כן גם הם מגיעים אלי?. באמצעות הבלוג הזה אני אנסה לתת "טעימות" מסוגי המתאמנים שלי, מסוגי המטופלים, מהסיפורים שעומדים מאחוריהם. אביע את דעתי את טרנדים כאלו ואחרים(היוש קרוספיט!) ואני לתת לכם קצת מעבר לטכניקה ומקצועיות. ידע הוא כוח, ולנו יש את הכוח לשנות את החיים שלנו. וכן, גם אחרי 10 שנים על הספה מול מרתון של סיינפלד.
לפני שנצא לדרך אני אספר קצת על עצמי, אז שמי רוית למפל-ספורט ואורח חיים בריא הם שמי האמצעי, אני עוסקת בספורט מאז שאני זוכרת את עצמי, אני שמחה להיות מהאנשים שזכו להגשים את החלום שלהם, לחיות ולהתפרנס מהתשוקה האמתית שלהם-וזה ממש לא מובן לי מאליו. ההבנה הזו גורמת לי להכניס מדי יום קצת יותר עומק ונשמה לעבודה שלי, כל יום כזה הוא יום חדש עבורי ומכל מטופל/ת שלומדים ממני, אני לומדת לא פחות. להיות מאמן אישי זה להיות גם כותל וחבר. "להרים" להם כשצריך ולתת בראש כשלא.

יהיה מעניין, תישארו בסביבה.

רוית.

כאבים בקרוספיט ?
מאמרים

כאבים בקרוספיט ?

פציעות בקרוספיט – אפשר למזער ולטפל בהן בקלות קרוספיט הוא אחד מתחומי הספורט המאתגרים ביותר. קרוספיט ידוע כאימון אינטנסיבי ומגוון,

קרא עוד »
מאמרים

צא מזה

"צא מזה" – כל מה שחשוב לדעת על שיווי משקל שיווי משקל למה אנחנו צריכים אותו ? שיווי משקל הוא

קרא עוד »
מאמרים

כאב צוואר בהנקה

איך להניק את תינוקך ללא כאבי צוואר כאמא טרייה לתינוקת בת חודשיים וחצי היה לי ברור שאעשה את המקסימום בשביל

קרא עוד »
פציעות נפוצות בקרב שחיינים
מאמרים

פציעות נפוצות בקרב שחיינים

שחיינים הכתבה הזו היא עבורכם.כמובן שעלינו להבדיל בין שחיינים מקצוענים לבין שחיינים חובבניים, אך הפציעות ברובן בעלות סימפטומים דומים.נתחיל ונאמר

קרא עוד »