ליצירת קשר עמנו

קודם כל גם על העניין הזה הרשו לי לסייג, אני באמת חושבת שגם בנעל שטוחה או עקב קטן אפשר להראות מספיק טוב ואלגנטית וזה עוד לפני שדיברנו על הנוחות ועל הפן הפמיניסטי של העניין אבל לפינה הזו לא נכנס😊

אז בואו נדבר שניה על העניין הזה של העקבים. קודם כל חשוב שתדעו, כפות הרגליים שלנו, גדולות ככל שיהיו הן זוג משטחים די קטנים הנושאים את כל משקל הגוף שלנו. מעבר לעניין "השולי" הזה של נשיאת משקל הגוף שלנו? יש להן גם תפקיד אחר-גם לאפשר לנו תנועה וגם לאפשר לנו תנועה תקינה. מה זאת אומרת תנועה תקינה? תנועה תקינה היא כאשר את צועדת ברחוב, כאשר כף הרגל שלך נמצאת בתוך נעלה מותאמת לך ונוחה פעולת ההליכה תהיה הרבה יותר קלה, יורגש הרבה פחות מאמץ על יתר חלקי הגוף ולא ייווצרו לחצים מיותרים על מפרק הברך לדוגמא ועוד. כאשר את נועלת נעל עקב, יפה יקרה ואיכותית ככל שתהיה כל האיזון בגופך משתנה. בשל ההגבהה גופך נוטה קדימה יותר ואת למעשה הולכת כשגופך בשיפוע מה שאגב פועל לרעתך כי במקום להראות טוב יותר את בעצם נראית סובלת או סתם באי נוחות.  אז נכון, זה יכול להיות אירוע חד פעמי-איזו חתונה של חברה אבל ישנן נשים המעבירות ככה חיים שלמים, כל אחת מאתנו מכירה אחת כזו. הנזק של הליכה בשיפוע משפיע על הירכיים,  שחיקה של הסחוסים בברכיים, לחץ ומתח של שרירי הגב ועוד וזה עוד לפני שפתחנו את עניין היבלות. העניין בנזקים הנגרמים כתוצאה מנעילת עקבים למשך זמן הוא שמדובר בנזק אשר נבנה לאורך שנים, על נעל שנעלת השנה, את כנראה תשלמי אחרי גיל ארבעים.

אז כאמור על הנזקים בהליכה עם עקבים גבוהים אפשר למלא דפים שלמים  אבל נניח שכן בחרתן בלוק על פני הבריאות והנוחות שלכן, יש כמה דברים שכדאי לדעת כדי לפחות לנסות ולמזער את הנזק. העקב – כדאי שהעקב עצמו יהיה רחב ועשוי מגומי, לא מעץ. עץ אינו מסוגל לבלום את הזעזוע של הגוף שלנו ובכך נגרם נזק לסחוסים. השיפוע-כדאי להקפיד שלא יהיה יותר מ-3 ס"מ. במידה ורכשת נעליים עם חלק "שפיץ" מקדימה-ודאי שהאצבעות אינן  נדחסות וממלאות את החלק המחודד של הנעל. כמו כן, הקפדה על תרגילים לחיזוק שרירי הבטן וזוקפי הגב יעזרו במזעור הנזק אבל באמת נסו לעשות לעצמכן טובה, את העניין הזה לאירועים מיוחדים וזמני עמידה/הליכה קצרים. הגוף שלכן יהיה ממש אסיר תודה.

לקבלת הצעת מחיר